Monday, March 11, 2013

Alhamdulilah :D


السلام عليکم
hai korang,what can i say just now is ALHAMDULILAH :)
3 hari yg lepas keputusan rayuan ijazah sarjana muda bg UiTM..
malam sebelum hari result tu ada sorg classmate update tweet dia,then dapat tahu dia dapat futher degree system dekat UiTM Kampus Puncak Perdana,which is memang main campus for our faculty.


                                                         
                                                       #Tahniah adli zil ikram (classmate masa diploma dulu )




lepas adli da dapat tau result rayuan dia,aku makin cuak :( 
aku pun try la cek sbb tgn duk gatai nk cek sgt,sekali dia still kuar bnde yg same mse bt rayuan aritu..so aku decide nk cek esknya..maybe system xupdate lagi.
#Think +ve 

Then esoknya,aku bgn awl..awl dr yg biasa tp ada jgk scene tertido balik,hahaha :D
Lepas tu on twitter,tgk kak zaty update tweet dia and say congrate to abu (her bf)...aku pun tnye,then dia ckp dah bole check,pg la check..aku pun check..


dup dap dup dap dup dap....#heartbeat :p
.
.
.
.
.
.
.

and finally..!

   
                      Alhamdulilah,syukur pada mu Ya Allah :) 
                       




 Terima kasih kpd kawan-kawan yg wish,dekat facebook and twitter...
korang mmg kawan-kawan yang terbaik yg pernah aku jmpe..terharu :')

Yang paling xsabar la kan...SEP2 LULLABY akan bersatu kembali ! jyeahh!!rindu korang sangat2 :')



 
Lastly terima kasih yang tidak terhingga kepada :

UiTM Machang
Fakulti Pengurusan Maklumat UiTM Machang ( IMAGE ) IM110
Pihak pengurusan kolej Tun Hussien Onn (THO)
Majlis tertinggi kediaman (MTK)
Jawatankuasa Perwakilan Non-Resident (JPNR)
Staf-staf dan pensyarah-pensyarah
Makcik,pakcik dan abg2 van tenggiling dan semua yang pernah memberi tunjuk ajar sepanjang saya menuntut di kampus UiTM Machang,Kelantan


Insyaallah kita akan jumpa kembali pada masa akan datang,amin :)


*kepada junior-junior (terutamanya junior im110) yang masih meneruskan perjuangan mendapatkan segulung diploma,semoga berjaya dan belajar rajin-rajin okay :)

LAST BUT NOT LEAST...
Ahlan wasahlan...
UiTM KAMPUS PUNCAK PERDANA :D
 IM244 - SARJANA MUDA SAINS MAKLUMAT (KEPUJIAN) PENGURUSAN PERPUSTAKAAN

sekian,wsalam.
  

No comments:

Post a Comment