Sunday, January 13, 2013

when my age turn to 20 years old. #entry 2012

salam,just nk cte psal my bday.....da 5 hari pun berlalu.ok first of all thank you so much for all wished...terlampau byk sgt sgt org wish...tp in fact saya balas smua ok,sbb saya hargai anda anda dan anda semua :Dyg paling terharu bila ada contact #Bbm update status dorg,seriusly rse mcm nk nngis.tp still boleh control...ahakss :')hadiah for my birthday?okay,hadiah ni da dpt b4 my bday lagi,sbb mama ckp ni kira hadiah bday dgn result makin meningkat even xdapat dekan,frust skit.nvm,last semester try to get dean k mirra :)okay2,enough.
ni la hadiah tu..Blackberry 9780 :D yg lain tu this saturday mama nk bagi..insyaallah :)skrg nk tnjk wish from my lovely friends yg dorg wish thru phone,twitter,facebook,bbm and other ways maybe..hahacheck it out!!

                                    gambar atas ni ada kecik dan besar...xtau la knape??? O.o


                        yg ni paling unexpected...notification xpernah sebanyak ini ok #132

ok that all,my wish..
1-i will get my diploma and finish my studies at UiTM Machang.
2-i will get my DL for last semester
3-i will be a useful person to make my parents and my family proud of me
4-yg lain2 tu biarlah rahsia,as long nawaitu kt tu betul dan ikhlas,amin

take care,salam :D

No comments:

Post a Comment